۸ شهریور ۱۳۸۸

حکمت خدا


میخوام خوب به این تصویر نگاه کنید.
شاید تا حالا دقیق به چنین تصویری نگاه نکردین! حتما با خودتون میگین یه پسر آفریقاییه و داره از گرسنگی میمیره و یه کرکس هم منتظرشه تا بمیره ! آها همین جاش مهمه. آیا تا به حال با خودتون فکر کردین چرا ؟کرکس ویا لا شخور منتظر میمونه تا طرف بمیره بعد میرن سراغش؟ عجب!!! حتما مرگ این بیچاره برامون عادی شده. بله دوستان این چیزا ديگه برامون عادی شده. مرگ انسان دیگه تعجب آور نیست. كاش من اونقد سرمایه داشتم تا بتونم به این بیچاره ها کمک کنم. اگه چنين قدرتي رو داشتم هیجوقت لحظه ای درنگ نمیکردم. به قول دوستمون (خدا به كسي كه قدرت داده شفقت نداده وبه اونايي هم كه شفقت داده قدرت نداده) این بیچاره ها که خودشان در سر زمینی زندگی میکنند که پر ازمعادن الماس ومنابع طبیعی زندگی میکنند. بااین حال حال و روز آنها بدتر از من شماست. خاک بر سرمن وباز هم خاک بر سرمن که تویه گوشه ای از این دنیا کسی داره با مرگ دست وپنجه نرم میکنه ومن با خیال راحت و با بهترین امکانات زندگی میکنم. خاک بر سر من. ما اسم خومون رو گذاشتيم، آدم. شايد چون از نسل حضرت آدم هستيم! خيلي حرفا خواستم بزنم ولي نزدم وخيلي چيزا خواستم بنويسم ولي ننوشتم. نوشتن این پست خیلی برام درد آور بود. خیلی سعی کردم جلوی خودم رو بگیرم ولی نتونستم. شایدم حکمتی تویه این کار خدا هست که این بینوا ها رو در بدترین حالت گذاشته تا ما کمی به خوشی وراحتی که داریم شکر کنیم...