۸ شهریور ۱۳۸۸

شخصیت های مجازی

..........................................................................
به نظر شما شخصیت افراد تا چه حد از لابلای پست ها و کامنت هاشون مشخصه؟واقعا قابل تشخیصه یا من اشتباه میکنم؟
بعضی کاملا مشخصه چقدر توقعی و پرمدعا هستن.فقط خودشون و خانوادشون رو قبول دارن و با آه و ناله از اطرافیانشون مینالن.
بعضی ها هر چقدر سعی میکنن جالب و جذاب بنویسن اما باز هم تلخی و یخ بودنشون تابلوئه.
تو نوشته ها بعضی ها افسردگی و دلمردگی کولاک میکنه.
یه بنده خدایی رو که میتونم قسم بخورم تعادل رفتاری و روحی نداره.بعدش گله پشت گله که همسرم این طوره و اون طوره....
یه نکته ی کاملا مهم:خدایا منو ببخش اگه می خوام این نکته ی مهم رو بگم.حالا هر کسی هر جوری خواست برداشت کنه:این حالات متفاوت بیشتر تو نوشته های خانم ها به نظر میاد !! آقایون اصلا .....نمی دونم چی بگم!؟ من که نتونستم تفاوت و نکات خاصی تو نوشته ها و شخصیت های اونا پیدا کنم!
دیگه سکوت! بیشتر توضیح بدم بی تردید یه گروه بهشون بر می خوره.
(۱-عمرا بگم کدوم گروه!!! ۲-برم با یه فنجون نسکافه سراغ ادامه ی لاست!)

توضیح یا به عبارتی بعد نوشت!:
ای بابا! من که غیب گو نیستم! ولی بعضی وبلاگ ها رو که بیش از یک ساله میخونم و گاهی توشون دقیق میشم.......احتمالا بشه در مورد نویسنده هاشون نظرای نصفه و نیمه داد! حالا درست یا غلط؟
نمی دونم!
منبع:وب سایت دل خستگی