۶ دی ۱۳۸۸

ص مثل صادق


در دوران کودکی دوستی داشتم به نام صادق که خیلی بچه خوب ومودبی بود .یادمه من ازش یه بار پرسیدم شما به انگشت کوچیک چی میگین ؟ آخه اون از یه جای دیگه بود من هم از یه جای دیگه وکمی حرف زدنمون با هم متفاوت بود میخواستم بدونم اونا به انگشت کوچیک چی میگن اونم بی معطلی سریع جواب داد : گل بی بی اینجوری شد که ما با هم دوست صمیمی شدیم.بعد ها که بزرگتر شد صادق تونست برای خودش با پولهای که جمع کرده بود یه موبایل بخره یه روز موبایلش بد جوری بهم ریخت ونتونست درد اونو متوجه بشه و یه دفعه رفت تمام اطلاعاتشو از موبایل حذف کرد ، من بعد ها متوجه شدم اگه میدونستم چه مشکلی داره حتما براش یه کاری میکردم.یه بار هم کامپیوترش خراب شد نمیدونم چی شده بود از گفته هاش معلوم بود که ویروسی شده من تا اونجایی که تونستم راهنماییش کردم آخه یه کم از کامپیوتر سر در میارم به خاطر همون.از اون روزها خیلی زمان نگذشته ولی من دوباره صادق رو ندیدم. یادش به خیر چه روزهای با صادق داشتم. صادق جان هر جا هستی سلامت باشی قسم به صداقتی که با من داشتی هیچ وقت خاطراتی که با تو داشتم رو فراموش نخواهم کرد.